Vill du jobba på havet i sommar? Letar du efter ett extrajobb vid sidan om studierna? Malmö Seglarskola söker nu en ny duktig instruktör för att hålla i seglingskurser för vuxna. Som instruktör får du jobba med det du verkligen tycker är kul, nämligen segling!

Som instruktör behöver du har tidigare erfarenhet av seglingsutbildning samt ett stort eget intresse för segling. Det är meriterande med tränarutbildningar inom segling.

Möjlighet finns att börja jobba från och med maj och ända fram tills slutet av september. Men det är inget krav att kunna hela perioden. Kurserna är på 15 timmar vardera och hålls oftast under helger mellan 9.00 – 17.00 alternativt vardagskvällar mellan 17.00 – 20.00. Möjlighet till viss flexibilitet i tiderna finns. Kursutbudet är uppdelat i nybörjarkurser och fortsättningskurser.

Undervisningen sker i en Albin Express och utgår från Dockan i Malmö. Vid varje kurs deltar 4 deltagare och en instruktör.

Låter detta som något för dig eller har du mer frågor? Hör isåfall av dig till info@malmoseglarskola.se alternativ ring oss på 070-6661873.